Skip navigation

Soalan:

Kenapa aku tak suka perhimpunan agung PKMB (Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu?

Jawapan:

Menambah kesesakan lalulintas di sekitar KL dan kawasan sekitar yang memang dah sedia sesak. Kambin tul la… Aku tau le PDDC (Pusat Dagangan Dunia Putra) tu bangunan diorg. Pi la kat PPAP (Pusat Persidangan Antarabangsa Putrajaya).. bayar sewa kat sana.. kan banyak duit. Orang kampung kelubi nak jugak berjamaah kat masjid putrajaya. Orang sungai benut pun nak merasa naik bot kat tasik tu. Balik-balik the mall, klcc… nak gak makcik senah gi alamanda.

 

Sooooh… sooh… lein kali jangan buat kat KL la weih…

2 Comments

  1. kah kah kah tuan punye blog ni syok sendiri lak!..baik tutup jek!..

  2. kah kah kah.. memang pon.. syok sendiri ke, syok dua orang ke, lapan belas orang ke… sukati aku le nak tulis apa.. aku tau apa yang lebih baik… tapi bukan tutup le..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: